Metodi za povečanje obiska na spletni strani s pomočjo SEO optimizacije, sta, generalno gledano, dve….:
- obisk povečate tako, da pripravljate kakovostne SEO članke, ki jiih objavljate na vaši spletni strani
- obisk povečate tako, da poskrbite, da s SEO optimizacijo vašo spletno stran, uvrstite na prvo stran Googla tudi z najtežjimi ključnimi besedami
Spodaj sta podrobneje predstavljeni obe metodi:
Kako povečati obisk spletne strani na Googlu s SEO članki
Čeprav je zelo podrobno o tem kako povečati obisk na spletni strani, obrazloženo (tudi s slikami in prikazi), v članku na povezavi, je za povečevanje obiska na spletne strani, zraven objavljenega postopka o tem kako se pišejo SEO članki, potrebno upoštevati še postopek kako izberete ključne besede za katere boste pripravljali ciljane spletne SEO vsebine.
Preden se odločite za katere ključne besede boste pisali SEO članke (in z njimi povečevali obisk spletne strani iz Googla), morate preveriti:
- kakšen iskalni volumen (volume search) ima ključna beseda za katero imate namen pisati SEO članek. Ne želite namreč zapravljati časa za pisanje SEO člankov za ključne besede, ki jih vtipka malo ali nič uporabnikov Googla.
- pred pisanjem SEO članka preverite ali se vaša spletna stran, morebiti že nahaja na prvi ali drugi strani Googla, s katero drugo objavljeno speltno vsebino oz. člankom. V tem primeru si tudi ne želite pisati SEO članka, ker ni rečeno, da bo Google uvrstil vaš nov SEO članek, namesto preteklega, ampak, da bo preprosto prikazal samo enega od obeh člankov.
Prakso kako povečati obisk spletne strani na Googlu s SEO članki, opisano na povezavi, na vrhu poglavja, kakor tudi obe točki opisani, v samem poglavju, izvajajte za t.i. lahke, dolgorepe ključne besede in obisk na spletno stran, iz Googla, bo naraščal, vse dokler boste po tem postopku pripravljali SEO članke.
Kako do prvih mest na Googlu (s težkimi ključnimi besedami)
Obisk spletne strani iz Googla, lahko povečate tudi tako, da vašo spletno stran, uvrstite na prva mesta na Googlu, preko težkih ključnih besed. Ali se splača priti do prvih mest na Googlu in graditi spletno stran tako, da ostanete prvi na Googlu, je predstavljeno na povezavi, spodaj pa si podrobneje poglejte navodila, če želite do prvih mest na Googlu in s tem do povečanega obiska spletne strani, priti z težkimi ključnimi besedami:
Tudi za težke ključne besede boste potrebovali SEO članke, le, da je razliak v tem, da boste k objavljanju SEO člankov za lahke ključne besede, morali dodati še pisanje SEO člankov za objave na drugih speltnih straneh, ki s povratnimi povezavami, kažejo nazaj na url naslove in vsebine, ki jih imate na vaših spletnihs traneh, optimizirane za težke ključne besede.
Ta del se imenuje offsite SEO optimizacija, članki pa so poimenovani tudi offsite SEO članki, guest posting članki ali PR članki, ki jih objavljate na drugih internetnih straneh (z namenom, da zgradite povratne povezave na vašo spletno stran).
Primer prvo doseženih mest na Googlu spletne strani ebonitete.si
Spodaj je predstavljena evidenca, ki prikazuje kako je spletna stran ebonitete.si, z zgoraj opisano metodo, prišla do prvih mest na Googlu, za več (težkih in lahkih ključnih besed), pri čemer so posamezni url naslovi, zamegljeni. Uporabnik Googla, ki ga zanima boniteta posameznega podjetja oz. poslovnega subjekta, na prvih mestih Googla, najde spletno stran ebonitete.si:
Zakaj SEO članki prispevajo k povečanju obiska na spletni strani
Na Googlu, se po podatkih Googla, vsak dan, vtipka ali izgovori v Google, med najmanj 15% do 17% ključnih besed, ki jih uporabniki Googla, niso še nikoli vtipkali v iskalnih, za vse te ključne besede (v preteklosti in prihodnosti) pa je potrebno pripravljati t.i. SEO članke (vsebine), preko katerih pritegujemo uporabnike Googla na svojo spletno stran.
SEO članki prispevajo k povečanju obiska tako, da so SEO optimizirani ter posledično višje uvrščeni v iskalniku Google, kar pomeni, da jih bo opazilo več uporabnikov Googla. V kolikor so SEO članki zanimivi in uporabni, jih bodo uporabniki Googla, delili z drugimi, se vračali na našo spletno stran, posledično pa bo obisk na našo spletno stran, samo še naraščal.
Zato je ena od “umetnosti” pritegovanja vedno več obiskovalcev na vaše spletne strani s SEO članki, predvsem ta, da SEO članki nastajajo hitro. Kako se hitro pišejo t.i. SEO podporni članki, je podrobno obrazloženo na povezavi.
SEO članki služijo kot t.i. podporni članki, ki s svojimi notranjimi povezavami na produkte in ponudbo spletnih trgovin, Googlu pomagajo razumeti o čem je govora v vsebini posamezne spletne strani, bolj kakovostni kot pa so SEO članki, pa tudi Googlu pomagajo spletno stran, predstaviti v večji avtoriteti napram konkurenci. Zato s SEO članki nemalokrat povratne povezave gradimo na podporne članke in ne direktno na ponudbo spletnih trgovin.
Pogljete primer….
Primer uvrstitve spletne trgovine počivalniki Pohištvo123.si na Googlu s SEO članki
Na spodnji sliki lahko vidite kako se je spletna trgovina Pohištvo123.si, premaknila na Googlu, med prvih 5 mest na prvi strani Googla, po tem, ko so se v trgovini začeli pisati SEO članki o počivalnikih. Takšni SEO članki vključujejo opise gugalnikov, najrazličnejših kompaktnih in udobnih počivalnikov, masažnih počivalnikov in pravzaprav vseh počivalnikov, ki se nahajajo v ponudbi trgovine Pohištvo123.si. Počivalniki Pohištvo123.si so sicer predstavljeni na povezavi.
Dodatne informacije:
- do odgovora kako povečati obisk spletne strani s SEO optimizacijo, ne vodijo “zgolj” pisanje SEO člankov. Absolutno je za več obiskovalcev oz. višje uvrstitve spletnih strani na prvih mestih Googla, potrebno, zraven člankov, čim bolj kakovostno SEO optimzirati t.i. pristajalne vsebine, na katere pristanejo obiskovalci, po tem, ko kliknejo na spletno stran, ki se prikaže v Googlu. Kako naj bi bile vrhunsko SEO optimizirane pristajalne vsebine, poglejte na povezavi promocijski artikli Euroton.si, kjer boste opazili, da spletna trgovina, ne vsebuje SEO člankov, kljub temu pa se na Googlu uvršča na prva mesta.
- SEO optimizacija je proces, ki pomaga do več obiskovalcev na spletnih straneh, a le ob pogoju, da se izvaja redno. Kako izvajati optimizacijo za iskalnike tako, da bo učinkovita, je podrobneje opisano na povezavi.