Ko večina ljudi pomisli na grafično oblikovanje, pomisli na oblikovanje za oglaševanje.

 

Kaj je grafično oblikovanje za oglaševanje

Grafično oblikovanje za oglaševanje uporablja vizualne elemente za posredovanje sporočila ali promocijo izdelka. Vključuje strateško uporabo barv, slik, tipografije in postavitve ob upoštevanju potreb strank, da se ustvarijo prepričljivi oglasi, ki prinašajo nove stranke in prodajo. Dejansko moramo govoriti o povezavi oblikovanja in trženja v celoti.

Trženje in oblikovanje morata iti z roko v roki.

 

Zakaj?

Ker s trženjem ustvarjate zanimanje za svojo blagovno znamko, oblikovanje pa vam pomaga vizualno posredovati vašo blagovno znamko. 

Kljub tej očitni povezavi med grafičnim oblikovanjem in trženjem pa v nekaterih podjetjih še vedno prihaja do njune nepovezanosti. 

Preden sploh pride do trženjske strategije, je treba začeti z osnovami, kar pomeni s smernicami blagovne znamke.

Te predstavljajo izhodišče za vsako trženjsko gradivo, ki ga bo oblikovalska ekipa oblikovala. Brez smernic bo vaše podjetje težko dosledno komuniciralo. 

Hkrati je odlično oblikovanje za oglaševanje več kot le logotip vašega podjetja, pisava, postavitev strani ali slike, ki jih uporabljate.  

Je most, ki povezuje vašo blagovno znamko s strankami, in deluje tudi kot gradnik zaupanja. Če pomislite, oblikovanje v mnogih pogledih predstavlja obraz vaše blagovne znamke, zato ne gre le za uporabo osupljivih slik in kul grafike.  

Pri trženju lahko napišete jasno kopijo in ciljno usmerjanje izvedete na najboljši možen način, vendar na koncu, če ne deluje, ga ne morete označiti za uspešnega.

Podobno velja, ko govorimo o oblikovanju, lahko ustvarite osupljiv oglas, vendar če na koncu ne konvertira ljudi, potem to ni pomembno. 

Zato je treba pametno trženje združiti z odličnim oblikovanjem.   

 

Ustvarjalna svoboda

Grafični oblikovalci lahko pri svojem delu izrazijo svojo ustvarjalno plat. Na voljo je veliko različnih področij oblikovanja:

  • uredniško oblikovanje
  • ilustracije
  • oblikovanje identitete (logotipa in blagovne znamke)
  • ikone in piktogrami
  • tipografija
  • grafika in elementi vmesnika
  • veliki tiskani izdelki, kot so plakati in oglasni panoji
  • znaki
  • embalaža itd.

Oblikovanje za oglaševanje in trženje - skrivnost za uspeh - grafika.

 

Oblikovanje za oglaševanje zahteva bolj strateški pristop in ne zgolj ustvarjalni

  • Oblikovanje oglasov je lahko zabavno, vendar mora biti videti profesionalno.
  • Vključevati morajo koristi izdelka ali storitve.
  • Oblikovanje oglasov je ustvarjeno kot prodajna taktika in se uporablja samo v ta namen.

 

3 glavne prednosti odličnega grafičnega oblikovanja za trženje  

  • Poveča število konverzij. Lepa marketinška grafična podoba lahko ljudi spodbudi k ukrepanju, saj jim ponudi jasno in enostavno pot do preusmeritve. Na spodnji sliki si lahko na primer ogledate razliko, ki jo lahko naredi odlično oblikovanje pri oblikovanju gumba za poziv k akciji. Pomembno je, da v vsaki fazi trženjske kampanje razmišljate o tem, kako ustvariti sodelovanje z občinstvom in nato kako sodelovanje pretvoriti v želeni rezultat. Vprašati se morate, kako poziv k akciji spremeniti v dejansko prodajo in kako lahko iz oblikovanja digitalnega trženja ustvarite izkušnjo blagovne znamke. Na koncu je oblikovanje odgovorno za ustvarjanje čustvenega odziva vašega občinstva. 

 

  • Gradi zaupanje. Odlično oblikovanje lahko zmanjša strah, ki ga imajo ljudje pred pretvorbo. To lahko storite tako, da obravnavate strahove in pomisleke, ki jih ima morda nekdo v zvezi z izdelkom ali storitvijo, ki jo oglašujete. Govorite lahko na primer o vrsti materiala, iz katerega je izdelek narejen, o tem, ali ga lahko ljudje vrnejo, ali ga lahko pred nakupom osebno preizkusijo.  

 

  • Zagotavlja spodbudo. Če želite potrošnike spodbuditi k uporabi vašega izdelka ali storitve, pomaga, če jih predstavite v kontekstu. Natančneje, vaše občinstvo mora videti, kako jim lahko pomagate odpraviti težavo, ki jo imajo, ali kako jim lahko prinese veselje. S prikazom izdelka v kontekstu si lahko oseba veliko hitreje predstavi, ali lahko deluje zanjo in njen trenutni življenjski slog.